الاثنين، 25 يناير 2010

أجمل زهره

النهارده عيد ميلاد حبيبة عمرى الطفلة اللى مش عايزة تكبر ولا هتكبر ابدا رغم انها وصلت لسن العقل قال يعنى قبل الواحد وعشرين مفيش عقل والكل يقول لما تكبرى لما توصلى سن الرشد والنهارده بقولها كل سنة وانتى حبيبتى وانا حبيبتك ومعنديش مانع حد يشاركنى فى حبك بدعيلك ربنا يوفقك فى الامتحانات وتحقيقى كل احلامك وتفضى لكتابك وأكون اول حد يقراه ربنا يكرمك ويبارك فيكى وتكون كل حياتك سعاده وهنا ودى تورتة عيد ميلادك ويارب تعجبك ومامتك متكونش عملتلك أحسن منها ولأنك بتحبى الزهور فبهديكى زهره بتحبيها مع انك تستاهلى هديه من الدهب والماس علشان انتى عندى اغلى من الدهب والماس كل سنة وانتى اجمل زهره فى ربيع حياتى

هناك 6 تعليقات:

Lady E يقول...

ايه الكلام الحلو ده :) يا كثوفي

ربنا يباركلي فيكي ويخليكي ليا يا أغلى حبيبه في حياتي دي مش صداقة يوم ولا يومين دي صداقة عمر بحاله يا انتيمتي

وسن العقل ده أخو درس العقل صح :)

اللهم أمين

بجد انتي اللي أغلى من الذهب والألماس وانتي النور اللي بينور حياتي

وتصدقي لسه ماما معملتليش تورتة :) هو كل سنة تورتة انا نفسي السنة دي في ورد مش تورتة :)

بجد انا مبسوطة اوي بالبوست الجميل ده يا حبيبتي

ربنا يفرح قلبك ويسعدك ويبارك في عمرك

بحبك أوي جدا خالص

امواااااااه

أسماء أحمد فى حفلة تنكرية يقول...

كل سنة وانت طيبة يا امورتى
وعقبال مليون سنه وتكونى مبسوطة فيهم
انا عملتلك انا كمان بوست
http://noloveinthislife.blogspot.com/2010/01/blog-post_26.html

romansy يقول...

كل سنه وانتى طيبه يا ليدى وعقبال مليون سنه وانتى برضه لسه طفله

حنين الذكريات يقول...

ليدى دى اقل حاجه اعملهالك
وسن العقل ده اخو درس العقل اللى كل سنه يتعبك وميطلعش
انا جبتلك التورته وماما جابت الورد نبقى بنكمل بعض ربنا يبارك فيك ويخليك ليا ولمامتك

حنين الذكريات يقول...

أسماء أحمد فى حفلة تنكرية
مع ان كلامك موجهه لليدى والمفروض انها تعلق
شكرا على المشاركه واحتفالك باليدى

حنين الذكريات يقول...

romansy
طبعا كان قصدك تكتب التعليق عند ليدى
شكرا على الزياره